woensdag 25 februari 2009

Wendelien met Maria


Woensdagmiddag,  25 februari,  ik verheug me nu steeds op het maken van een tekening of tekst voor deze blog.
Het zou  leuk zijn om reacties te ontvangen n.a.v. de 'weektekeningen'.
Deze serie maak ik met kleurpotlood.
Bij sommige  tekeningen begin ik eerst  met een 'fineliner', die ik dan later verder inkleur.
Tot dusver maakte ik mijn tekeningen direct,  zonder daar later nog aan door te werken.
Hier neem ik er meer de tijd voor.   In m'n eigen huis zijn er veel dingen, waardoor ik word afgeleid.

1 opmerking:

  1. Ha die Thea! Ik geniet enorm van je tekeningen van mijn allerliefste ex-collgea W. c.s.

    Zal ik op mijn weblog eens aandacht aan je weblog besteden? Dan krijg je er een heleboel bezoekers bij.
    Groet,
    Elz

    BeantwoordenVerwijderen