donderdag 2 april 2009

Twee Lentedagen



1 en 2 april.
De zon! Niet te geloven. Alle mensen lijken vrolijker en terrassen zijn vol.
We kunnen nog een plek vinden bij cafe 'Koosje', het is daar extra druk voor op de stoep vanwege alle langswandelende artisbezoekers.
Ik ga een beetje stiekem tekenen en schrijven. Schrijven OK, maar in het openbaar tekenen lijkt op uitsloverij. Terwijl het voor mij normaal is.
Naar mensen kijken boeit me wel, maar als ik alleen zit zonder boek moet ik toch wat te doen hebben.
Zo krijgt baby M ook aandacht, want ik moet nu veel naar haar kijken. M met haar hoofd in de schaduw en mijn hoofd in de volle zon met factor 50 erop. Dat is wel erg hoog, maar voor de eerste zon beter en W had trouwens niet lager.

2 opmerkingen:

  1. [edit]in het openbaar tekenen lijkt op uitsloverij[/edit]

    in A'dam uitsloverij? Man, je hoort er niet bij als je t niet doet!

    leuk om te lezen weer mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Dirrek, leuk dat je reageerde.
    Ik heb er nog steeds veel lol in!
    Binnenkort wil ik wel wat andere items erbij,
    want nu lijkt het wel of ik alleen maar van de mamma's en de baby's ben.
    Ik denk aan; Zeeland, muziek en Rotterdam. Oh ja,
    Tot 3 weken geleden had ik al 130 bezoekers, nu komt er niets meer bij, terwijl ik regelmatig enthousiast reacties krijg. Hoe kan dat?!
    xx mam

    BeantwoordenVerwijderen