dinsdag 28 april 2009

echt vrolijk


Wat ben ik nu voldaan, thuis (Rotterdam) heb ik de papierzooi doorgenomen, een lege tafel beneden en boven liggen ordelijke stapels en veel papier is weggegooid.
Hier word ik nou echt vrolijk van, maar ben daarvoor wel dagen onuitstaanbaar, omdat ik niet weet hoe en waar ik zal beginnen.
Niet dat ik nou klaar ben, het serieuze werk moet nog gedaan worden.
Jammer, dat een week later de tafel weer vol ligt met papier en enveloppen die ik liever niet open maak.
Hoe doen anderen dat?
Hier in Amsterdam heb ik dit probleem niet.
Aan tafel tussen de papieren en post zit ik mijn tekeningen in te kleuren
Baby Maria drukt zich omhoog en kijkt naar me over de rand van de box.
Ze heeft alweer een goed humeur, hier word ik nou ook echt vrolijk van.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten