donderdag 26 november 2009

Amsterdam-Rotterdam-Amsterdam

Feestje gehad ter ere van Jules 65e verjaardag. Voordat we er waren was het 22.00 uur en de New Cool Collective al bijna uitgespeeld. Jammer! Ik vond ze weer top. Ari D. draaide, niet echt mijn muziek, maar toch gedanst.
Tevreden over deze actie rond 1 uur in m'n bed. De volgende ochtend vroeg weer naar IJburg om op te passen.
Een rare week, in totaal drie keer heen en weer tussen R'dam- A'dam. Maandag tekening opgehaald bij Cyprian Koscielniak (tekeningen NRC) en boven in zijn werkkamer uitgebreid over zijn en mijn werk gesproken. Inspirerend bezoek, zijn enthousiasme over tekenaars, bepaalde boeken, de positieve reactie op mijn boek, het maakte mijn kl.... heenreis (bekeuring + stortbui die niet ophield) helemaal goed.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten