dinsdag 28 september 2010

Kleine jongen aan tafel

3 opmerkingen:

  1. ha Thea , ik had je website wel eens gezien maar die blog nog niet ; heel smakelijk ziet het eruit allemaal. Ik vindt die huizen erg mooi trouwens. wil ik wel in het echt zien als je die nog hebt tenminste na die verkoop van afgelopen zaterdag...tot snel Laurence

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh jee, al reeds overgeschilderd. Oef, nou ja.. Huizen zijn ook eigenlijk niets voor mij en dat vind jij nou weer leuk, he jammer.
    De bomen zijn er nog en er lopen nu twee vreemde wezens rond, die ook weer veranderd gaan worden. ben je alweer beter? Een leuk eetplannetje maken? Een keer met Henk Sprenger en Sietske erbij?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. trouwens knap van je dat je reageerde. Dat vind ik nl. wel leuk.
    De meeste 'leeftijdgenoten' ahum, lukt t niet. (of waren t misschien uberhaupt niet van plan)

    BeantwoordenVerwijderen